mercoledì 3 dicembre 2008

Fa anca ti la tò etnia!


Meravigliosa e-mail da L., Madrid. Con mappa corretta (avevo postato quella sbagliata).


Ueila,

incö seri adrè laurà, quand ho pensà “Dì, ma serà pusibil che mi sum ‘me tüt i altaer? Perchè mi credi da vess püse bel, püse inteligent, mia cume quela gent lì, i vugherès, quei da Furtünagh, o ancamò quei da Lisandria o i nuares”. E tac, ho dervì la red, e l’ho truà la risposta. Ades si che ho capì tüt. La savivi, sum na etnia, mia l’ültim pirla. Ciumbia, ho dit, sum quasi föra d’la curnis, un cicinin püsè giù e seri anca mi un baluba, g’ho propi avü furtüna. Orca, però al me pà l’era milanes, e la me mama l’è pavesa, i dü etnie i en mia istes. Vöt dì che sum un mulatto? E anca quei da Com, me i saràn? Perchè la mapa l’è ciara, i en d’un altra etnia. Lasam pensà, mi un queidün de chi part lì l’ho anca cunussü, ma pariva istès che un milanes o un lodesan. Tas, forsi i gh’avaràn tri bal? E pö, varda lì i mantuan e quei da Lügan, lur i gh’han la sua microetnia particular? E no, cari i mè omen, la microetnia la vöri anca mi. Perchè paves sì, ma da Pavia ovest, g’ho mia gnent da spartì cun quei da Pavia est o dal Burgh Tesin. E ades che ‘g pensi, anca la to facia la me cunvencia mia trop, saret mia un terón?


NdZ: per chi volesse dare un'occhiata alla fonte di questa ispirazione, questo è il link inviatomi dall'autore.

5 commenti:

virginie ha detto...

bellooooooo

zesitian ha detto...

l'autore è quello che a suo tempo conoscesti come tio jack.

CuginaBarbara ha detto...

Lasam dì che l'etnia de Pavia sentr l'è quela giusta! Vi altar tset tut estracomunitari!

Siu Gèch ha detto...

Ciau Mando,

Che sudisfasión, capita mia tüt i dì da ved un to mesagg in səl cuaderən (e ades ti ‘t disarèt: “E alura scriva una quei volta, balengh!”. Gnent da dì...əl ragiunament fila). Però fagh a ment, la mapa che t’è tacà sü l’è mia quela giüsta. Indè ch’ ien i etnie? Questa chi la fa dumà ved i dialet, e disarisi chl’è l’ünica seria. Sensa quel’altra, əl discurs g’ha pü mia trop sens, credi.

əl to amiš, aka əl siu Gèch

zesitian ha detto...

naturalmente, zio J., hai ragione. ma l'altra mappa era un file-ritaglio, e l'originale mica l'ho trovato. se la trovi, mandamela, ché rimedio.